zaterdag 25 februari 2012

Deze week zag ik....

... een geslaagde zoektocht naar meisjesschoenen!

In verband met hoge wreven, dunne enkels en zwabbervoeten,
een afkeer (van de dames) van bruin, grijs of sowieso niet-roze-genoeg,
en (van mijn kant) een verbod op glitter-pailletten-kitty-sneakers,
is het altijd een hele klus om geschikte schoenen te vinden.

Maar het is gelukt!



Goede, degelijke, vrolijke schoenen.
Mét roze.
Iedereen tevreden.


Al hebben we bij deze de zwarte veters vervangen door neonroze.
Een tactiek die door meerdere moeders wordt toegepast zag ik,
kijk maar hier.

DWZI is een initiatief van Daan en Roos.
Bij Merula kun je de lijst met deelnemers zien.



22 opmerkingen:

  1. Toffe schoenen. Laat je ze nu voortaan elke week zien? Dat lijkt me wel een leuk proces om te volgen. ;-)
    En dat hartje en dat bloemetje op die gestreepte maillot, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het plan was om iedere week foto's te maken van hun zelf gekozen kleding, maar de dames willen niet altijd poseren.....

      Verwijderen
  2. Mooooi, ik wil ook schoenen met rode/roze/oranje veters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere, coole, comfortabele stappers! goed hoor!

    fijne dagx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk eisenlijstje, toch nog geslaagd! Wat een veter al niet kan doen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Meisjesachtig stoer. (Wel met van die onhandige dingen waar je elke keer knopen en lussen in moet leggen! Maar misschien zijn de jouwe handiger of minder zeurpieterig dan de mijne (-; )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er was geen keus helaas..... dus de grootste dame heeft vandaag leren strikken! De kleine schoenen hebben ritsen aan de zijkant. :-)

      Verwijderen
  6. Goed geslaagd! Geniet nog maar van de roze periode. Mijn meis is nu 10 en het kan haar niet zwart genoeg... Kijk met weemoed naar je foto's. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. stoere stappers! leuk!
    (ik was een dagje in Rotterdam om wat kunst op te snuiven, te shoppen en te eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed geslaagd en het valt inderdaad niet altijd mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, vooral die DocMarten look-a-likes (of zijn het echte?) vind ik erg cool! Enne... zwabbervoeten??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zwabbervoeten: mijn oudste dochter is ontzettend flexibel, haar voeten kunnen alle kanten op! Dus ze heeft schoenen met steun nodig, beetje stevig. En nee, geen echte Dr. Martens..... maar Hush Puppies, in de uitverkoop voor vijftien euro! :-)

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik weet uit ervaring wat een zoektocht dat is ;-) ps: ik vind de foto's geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi wat een goede oplossing zeg! En er zijn zoveel leuke veters te vinden, dus ze kan wel even voort met deze...zolang ze erin past natuurlijk :)
    Ze heeft toch geen HMS?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijken of reageren nu wel lukt :-(
    Krijg iedere keer foutmeldingen op deze pagina grrrrrrr :-)

    Ik vind ze stoer!!!!! En dan vooral met die heerlijke gekleurde veters! Daar gaat ze zeker de blits mee maken!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!
    En die veters,super!
    weg met saaie zwarte veters!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wij houden ook van gekleurde veters! kijk http://helandmel.blogspot.com/search?updated-max=2012-02-02T22:29:00%2B01:00&max-results=7&start=14&by-date=false

    BeantwoordenVerwijderen