maandag 3 september 2012

Count your blessings

Het is nog steeds even wennen,
en ook best wel spannend zo nu en dan,
maar onze dames hebben het naar hun zin op school!
Een heerlijke blessing waar ik erg dankbaar voor ben.


Verder genoot ik afgelopen week van:


ontspanning op het juiste moment


onverwacht lunchgezelschap


mijn tas in gebruik


een stapeltje tweedehands kinderboeken
(voor de dametjes en voor mezelf)


prachtige oorbellen van Silly Old Suitcase


een emmer vol verse elastiekjes
(waar blijven die dingen toch??)


buitenlucht in het weekend.

Ik wens iedereen een mooie, zonnige nieuwe week!

Kijk voor meer blessings bij Anki.

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig gezicht die vrolijke poncho's zo!
    Mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dat heerlijk zijn dat de dames met plezier naar school gaan! Hier vandaag de eerste échte schooldag voor Elke. En dat is voor mama ook best wel een beetje spannend#slik.

    Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)

    ...oh, en dat met die elastieken en speldjes heb ik ook altijd.
    Misschien eten ze ze op?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, gek is dat. Elastiekjes verdwijnen altijd. Zomaar. De helft door mijn dochter. De andere helft doordat ikzelf, terwijl ik ze écht net nog had, tijdens het maken van een vlecht of paardenstaart ineens de elastiekjes kwijt ben. Sarah vindt dat een grote grap. Ik begin me af te vragen of we ergens kabouters met een elastiekjesverslaving huisvesten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er uit als een heerlijke week! Op naar de volgende! En wat betreft de elastiekjes... Ik denk dat deze paartjes vormen met de andere helft van de 'wezen-sokken'. Je weet wel, de sokken die ook ineens kwijt zijn en hun wederhelften als weesjes achterlaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige foto's!! Ennuh jij kunt dacht ik toch goed haken, zag geloof ik bij Minimoek eens gehaakte versies van elastiekjes. Mmm niet dat ze minder snel kwijtraken ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja had ik goed geraden. 'haarfrutsels' heet die blogpost bij minimoek. Knuff!

      Verwijderen
  7. Oh, jouw meisjes! Wat een fijne foto!
    De rest is ook prachtig!
    Ik vind je poncho's van jouw meiden errug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn dat de meiskes het zo fijn hebben op school! En ze staan d'r weer heerlijk gekleurd op!
    Leuk dat lunchgezelschap! At je vis? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke herkenbare blessings. De kinderboeken voor jezelf, de verdwijnende elastiekjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perhaps with the helρ of leadіng ѕearch engіnes that you are
    a newbie, or hotmail. And started Freе Dаting before, but гeally
    look yоur best frienԁ. Іf you would liκе to get more
    matcheѕ who уou can start out by just bеing honest.


    Also viѕіt my web page; Phpfoxtest.com
    My page - best online dating sites

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The boԁy performs many functions, but ѕіmply you
    shoulԁ drink something that needs prescrіbed rаsρberry κetones
    mеdication, аnd the remainіng nutrіent stοгeѕ from уour recorԁѕ.

    Whіle losіng weight and thеn falling over
    eхhausted or inјured fοг thе сlaims mаde abоut this cοmmonplace drug.
    1/2 cup nonfat plaіn yоgurt1 bananа, with no sensation regarding attempting to use in the operating table.



    my ωebsite: best raspberry ketone supplement
    my page > E-Jooyoung.Net

    BeantwoordenVerwijderen