zondag 20 januari 2013

Count your blessings

  


Eigenlijk hou ik niet van kou. En ook niet van sneeuw.
Maar nu wonen we hier en kunnen we met de slee naar school.
Of even wandelen in het park of spelen voor de deur.


En daarna warm worden op de bank,
met een tijdschrift en warme chocola.

Ik heb dus genoten afgelopen week,
van de kou, van de sneeuw, van het warm worden.


En dan kreeg ik ook nog superlieve post
van haar (deze mooie huisjes en magneten)...


  
...en van haar (nog vanwege de adventskalender),
onder meer deze speldjes voor de dames.

Dank jullie wel lieve ladies!

Kijk voor meer blessings bij Anki.

11 opmerkingen:

  1. Die eerste foto, twee kabouters op de slee, dat is al genieten.
    Veel plezier morgen met sleeën naar school (gaan wij ook doen) en ik mail gauw terug, was je niet vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sneeuwengeltjeeeee! Wel fijn dat je je zoveel beter voelt nu jullie daar wonen hoor!
    Geniet van de sneeuw dan maar :) (nog steeds blij dat er nog steeds niks is hier.... en ik houd m'n vingers gekruist! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh heerlijke plaatjes, helaas begon het hier pas eind van de middag te sneeuwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the photos! Hope you are all keeping warm and safe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lijkt de winter leuk :)
    XxX
    (morgen kom je in mijn blog dinsdag)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke foto's! de zoon hier is niet zo into sneeuw en ik hoop dat dat nog veranderd want wij (de oudjes) zijn wel into snow :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier nu ook volop wit!!!
    Super foto die eerste!!!
    En fijn dat jullie zo van je nieuwe plekkie genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto´s.. Lang leve de sneeuw!! En ook nog superleuke post.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen