zondag 16 juni 2013

Dip and dye

Net wat ik al dacht: heel verslavend...





15 opmerkingen:

  1. Maar het effect is dan ook heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een heel leuk jurkje. Zelf gemaakt?
    Dip and Dye geet wel heel leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi geworden zeg. Daar ga je wel van dansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom prachtig! Ik krijg ook zin om dit weer eens te proberen! Erg leuk en mooie kleur! Groetjes Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Durf er niet aan te beginnnen, ben bang dat ik alles dan wil gaan verven! Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo leuk! Ook ik moet me inhouden om niet alles in een verfbad te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ja de verleiding is groot,batik is trouwens ook weer hip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een volledig nieuwe outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk!!!!

    www.mamajulesbrussels.blogpsot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi deze is ook al zo leuk geworden! Brengt me op een idee... heb nog een wit rokje liggen dat ik niet draag omdat het wit is (waarom koop je het dan zou je zeggen haha)

    BeantwoordenVerwijderen